Založ si blog

Archív: marec, 2014

Šaty pre dokonalú nevestu

Prišiel čas svadobných šiat. Vybrať si tie pravé bude veľmi ťažké. Páčia sa mi rôzne modely. Viem, že nechcem šaty ako morská panna, úzky korzet a sukňu rybieho chvosta. Bola by som v nich veľmi nízka, tlačili by ma k zemi. Ani tancovanie si v nich neviem predstaviť. Páčia sa mi tieto šaty, ale nie na mojej postave. Empírový, rovný strih je vhodný skôr pre […]

Pokračovanie článku

Niečo pekné a nežné na svadobnú noc

Hovorí sa, že šaty robia človeka. To platí aj pri zvádzaní. Ako aj ja, tak aj iné ženy si potrpia na kráse svojho tela. Môj nastávajúci potvrdí, že ženské nohy ozdobené čipkovanými samodržkami sú dokonalým nástrojom na zvádzanie. Skvelé je, že si samodržky nemusíme vyzliekať ani pri intímnych chvíľach. Majú výbornú funkciu, opticky nám predĺžia nohy a […]

Pokračovanie článku

Predsvadobná cesta

Zorganizovať svadbu je veľmi náročné, preto začínam premýšľať nad predsvadobnou cestou. Dovolenka, ktorá prináša zaslúžený odpočinok po nekonečných svadobných prípravách. Keďže máme svadbu až 20. septembra, tak by sme mohli nejakú tú dovolenku alebo predĺžený víkend absolvovať ešte pred svadbou. A prečo nie? Prvá voľba padla na Paríž. Nájdeme tu krásne […]

Pokračovanie článku

Šaty, och tie šaty

Výber svadobných šiat vôbec nie je jednoduchý. Každá nevesta sa chce páčiť, chce byť krásna, jedinečná, nezabudnuteľná. V prvom rade každá jedna nevesta sa musí zmieriť so svojou postavou, musí akceptovať svoje nedostatky a zvýrazniť prednosti. V mojom prípade asi výška bude ten hlavný problém. Meriam len cca. 160 cm, preto mám každé nohavice, šaty a sukne […]

Pokračovanie článku

Obrúčky, ktoré sa mi páčia

Začala som hľadať obrúčky. Je taký široký výber, jedny sa mi viacej páčia ako druhé. Bude to ťažký výber. Nebudeme ich objednávať cez e-shop, lebo predsa je to zlato, ktoré je drahé. Treba si ich aj vyskúšať, obrázky sú predsa iné ako reálne obrúčky. Zatiaľ moje obľúbené kúsky:

Pokračovanie článku

Naše začiatky

Pred 7 rokmi som išla na stanovačku ku kamarátkinej babke do malej dedinky v údolí pod horami. Tam som sa zoznámila s milým, šarmantným chlapom. Od prvej chvíle som cítila, že ma čosi k nemu stále ťahá a bolo to vzájomné. Trvalo nám 3 roky, než sme zistili, že k sebe patríme. Dnes, po štyroch rokoch krásnej lásky viem, že to bola najväčšia výhra v mojom živote. […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Generál Pivnenko: Pre Rusov by bolo ľahšie zbaviť sa Putina, ako dobyť Charkov

ONLINE: Generál Pivnenko: Pre Rusov by bolo ľahšie zbaviť sa Putina, ako dobyť Charkov

23.04.2024 05:55

Rusi sa môžu pokúsiť dobyť mesto Charkov na východe Ukrajiny, ale neuspeli by, pretože by to stálo veľa zdrojov a času.

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska. V minulosti ho navštívil aj Gérard Depardieu a iné celebrity

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska. V minulosti ho navštívil aj Gérard Depardieu a iné celebrity

23.04.2024 05:00

Pekné zábery na mesto a okolie zachytil mReportér Ľubomír Vajda.

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

23.04.2024 06:00

Stomatologičky zo Srbska nám priblížili, čo láka Slovákov do ich ambulancií.

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

23.04.2024 06:00

Už tento týždeň by Ukrajina mohla z USA dostať ďalekonosné Armádne taktické raketové systémy – ATACMS.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 85459x
Priemerná čítanosť článkov: 8546x

Autor blogu

Kategórie