Založ si blog

Naše začiatky

Pred 7 rokmi som išla na stanovačku ku kamarátkinej babke do malej dedinky v údolí pod horami. Tam som sa zoznámila s milým, šarmantným chlapom. Od prvej chvíle som cítila, že ma čosi k nemu stále ťahá a bolo to vzájomné. Trvalo nám 3 roky, než sme zistili, že k sebe patríme. Dnes, po štyroch rokoch krásnej lásky viem, že to bola najväčšia výhra v mojom živote.

Plánujeme svadbu, ktorá bude 20. septembra 2014 v Košiciach.

Včera, 3. marca 2014 sme absolvovali svadobnú výstavu v hoteli Centrum v Košiciach. Strašne som sa tešila na svadobné šaty, obrúčky a chutné zákusky. Vedela som, že tam určite niečo nájdem, niečo vhodné pre našu romantickú svadbu. A takto to aj bolo. Výstavné plochy plné prekrásnych svadobných šiat, doplnkov, obrúčok, svadobných výzdob, oznámení … Bola som očarená z toho všetkého. Pekne som pozbierala letáky, vizitky, kontaktné údaje, aby som vedela čo a kde hľadať. Určite začínam so svadobnými šatami. Bude to ťažký výber. Vybrať si tie najkrajšie šaty, v ktorých sa budem cítiť ako hviezda a princezná. Kamarátky mi snáď dobre poradia a vyberiem si šaty, ktoré ma očaria a urobia zo mňa ozajstnú nevestu. Teším sa veľmi.

Šaty a kroje na redový tanec

20.05.2014

Ako dlho som tu nič nepísala. Medzitým som bola na dovolenke v Grécku v mestečku Thessaloniki. Bolo tam asi 22 stupňov, ale horúco ako v pekle. Ale aspoň som obaja opálení, máme základnú farbu na leto. Videla som tam svadobčanov, nevestu aj ženícha. Oni majú zvláštny vkus, všetko je prezdobené, žiarivé, trblietavé. No ale trápia ma šaty na redový tanec. Neviem sa [...]

Svadobná kytica

17.04.2014

Žiadna svadba sa nezaobíde bez svadobnej kytice pre nevestu. Každá nevesta sa zo svojej živej kytičky veľmi teší. Živé kvety sú ale veľmi citlivé. Moje kvety sú frézie a pivonky. Chcela by som mať kyticu bohatú o tieto jemné kvetinky. Zároveň si ale uvedomujem, že sa s ňou o pár dní budem musieť rozlúčiť, pretože kytica zvädne. Preto som začala rozmýšľať nad [...]

Svadobné oznámenia

10.04.2014

Tak a je čas svadobných oznámení. Na internete som našla mnoho luxusných oznámení, jedno je krajšie ako druhé. Ich cena je skoro rovnaká, od tých 1,20 € do 2,50 € za kus. Pôsobia luxusne, elegantne a kvalitne. Saténová stuha sa mi veľmi páči, určite budem chcieť oznámenie so stuhou, lesklý papiert, 3D písmo. Brošňa alebo malá perlička tiež je pekná, spolu to [...]

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 09:06

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 85282x
Priemerná čítanosť článkov: 8528x

Autor blogu

Kategórie