Založ si blog

Obrúčky, ktoré sa mi páčia

Začala som hľadať obrúčky. Je taký široký výber, jedny sa mi viacej páčia ako druhé. Bude to ťažký výber. Nebudeme ich objednávať cez e-shop, lebo predsa je to zlato, ktoré je drahé. Treba si ich aj vyskúšať, obrázky sú predsa iné ako reálne obrúčky. Zatiaľ moje obľúbené kúsky:

 

Svadobné obrúčky

Svadobné obrúčky

 

2

Kombinované obrúčky – biele a žlté zlato

 

3

Obrúčky s kamienkami

4 5 6 7

Šaty a kroje na redový tanec

20.05.2014

Ako dlho som tu nič nepísala. Medzitým som bola na dovolenke v Grécku v mestečku Thessaloniki. Bolo tam asi 22 stupňov, ale horúco ako v pekle. Ale aspoň som obaja opálení, máme základnú farbu na leto. Videla som tam svadobčanov, nevestu aj ženícha. Oni majú zvláštny vkus, všetko je prezdobené, žiarivé, trblietavé. No ale trápia ma šaty na redový tanec. Neviem sa [...]

Svadobná kytica

17.04.2014

Žiadna svadba sa nezaobíde bez svadobnej kytice pre nevestu. Každá nevesta sa zo svojej živej kytičky veľmi teší. Živé kvety sú ale veľmi citlivé. Moje kvety sú frézie a pivonky. Chcela by som mať kyticu bohatú o tieto jemné kvetinky. Zároveň si ale uvedomujem, že sa s ňou o pár dní budem musieť rozlúčiť, pretože kytica zvädne. Preto som začala rozmýšľať nad [...]

Svadobné oznámenia

10.04.2014

Tak a je čas svadobných oznámení. Na internete som našla mnoho luxusných oznámení, jedno je krajšie ako druhé. Ich cena je skoro rovnaká, od tých 1,20 € do 2,50 € za kus. Pôsobia luxusne, elegantne a kvalitne. Saténová stuha sa mi veľmi páči, určite budem chcieť oznámenie so stuhou, lesklý papiert, 3D písmo. Brošňa alebo malá perlička tiež je pekná, spolu to [...]

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 85475x
Priemerná čítanosť článkov: 8548x

Autor blogu

Kategórie