Založ si blog

Šaty, och tie šaty

Výber svadobných šiat vôbec nie je jednoduchý. Každá nevesta sa chce páčiť, chce byť krásna, jedinečná, nezabudnuteľná. V prvom rade každá jedna nevesta sa musí zmieriť so svojou postavou, musí akceptovať svoje nedostatky a zvýrazniť prednosti.

V mojom prípade asi výška bude ten hlavný problém. Meriam len cca. 160 cm, preto mám každé nohavice, šaty a sukne skrátené. Pravdepodobne tak to bude aj so svadobnými šatami. Na nete som pozerala rôzne strihy, materiály, farby a samozrejme aj ceny. Som jednoznačne rozhodnutá pre prenájom šiat. Rozmýšľala som aj nad kúpou alebo šitím, ale nakoniec som sa rozhodla pre prenájom. Zbytočne mi potom budú visieť šaty v skrini.Takže preto prenájom. Chcela by som mať biele šaty s veľkou sukňou, bez ramienok. Niečo romantické a jemné.

Zatiaľ len zbieram nápady, pozerám fotky iných neviest… Už sa teším na skúšanie šiat, bude to zábava. Hľadám niečo podobné, ako na obráyku, jemné, tylové. Nechcela by som som ťažké saténové šaty, ale ľahké z tylu, organzy, sieťky.

 

Pekný jemný korzet GetPicBig.aspx

 

Šaty a kroje na redový tanec

20.05.2014

Ako dlho som tu nič nepísala. Medzitým som bola na dovolenke v Grécku v mestečku Thessaloniki. Bolo tam asi 22 stupňov, ale horúco ako v pekle. Ale aspoň som obaja opálení, máme základnú farbu na leto. Videla som tam svadobčanov, nevestu aj ženícha. Oni majú zvláštny vkus, všetko je prezdobené, žiarivé, trblietavé. No ale trápia ma šaty na redový tanec. Neviem sa [...]

Svadobná kytica

17.04.2014

Žiadna svadba sa nezaobíde bez svadobnej kytice pre nevestu. Každá nevesta sa zo svojej živej kytičky veľmi teší. Živé kvety sú ale veľmi citlivé. Moje kvety sú frézie a pivonky. Chcela by som mať kyticu bohatú o tieto jemné kvetinky. Zároveň si ale uvedomujem, že sa s ňou o pár dní budem musieť rozlúčiť, pretože kytica zvädne. Preto som začala rozmýšľať nad [...]

Svadobné oznámenia

10.04.2014

Tak a je čas svadobných oznámení. Na internete som našla mnoho luxusných oznámení, jedno je krajšie ako druhé. Ich cena je skoro rovnaká, od tých 1,20 € do 2,50 € za kus. Pôsobia luxusne, elegantne a kvalitne. Saténová stuha sa mi veľmi páči, určite budem chcieť oznámenie so stuhou, lesklý papiert, 3D písmo. Brošňa alebo malá perlička tiež je pekná, spolu to [...]

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany Wladyslaw Kosiniak-Kamysz.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 85480x
Priemerná čítanosť článkov: 8548x

Autor blogu

Kategórie