Založ si blog

Predsvadobná cesta

Zorganizovať svadbu je veľmi náročné, preto začínam premýšľať nad predsvadobnou cestou. Dovolenka, ktorá prináša zaslúžený odpočinok po nekonečných svadobných prípravách. Keďže máme svadbu až 20. septembra, tak by sme mohli nejakú tú dovolenku alebo predĺžený víkend absolvovať ešte pred svadbou. A prečo nie? Prvá voľba padla na Paríž. Nájdeme tu krásne historické pamiatky a elegantné ulice s malými obchodíkmi. Paríž je jedno z najromantickejších miest, tak prečo to neskúsiť? Láka ma Eiffelova veža, katedrála Notre Dame, Víťazný oblúk, Louvre a mnohé ďalšie zaujímavosti.

Paríž

Paríž

Alebo ešte Benátky, mestečko kanálov a gondol. Je to taktiež miesto, ktoré bolo odjakživa považované za jedno z najromantickejších. Chcela by som si pozrieť Baziliku sv. Marka, preplaviť cez Canal Grande.

Benátky

Rialtsky most – Benátky

Nad exotickými destináciami ako Seychely a Maurícius alebo ostrovy Tahiti a Bora Bora som ani neuvažovala. Tie nás čakajú až po svadbe. Tieto miesta sú tak nádherné a ideálne na svadobnú cestu zamilovaných párov, že sa nebudeme chcieť nikdy vrátiť. Srdce ma bolí, keď vidím tieto nádherné pláže, čisté more, dokonalosť. Verím, že po svadbe nás čaká taká romantická, rozprávková a nezabudnuteľná dovolenka.

Seychely

Seychely


Maurícius

Maurícius

Ale zatiaľ sa teším na takú mini dovolenku, ktorá bude tiež krásna a hlavne romantická.Ešte zohnať nejaké lacné letenky, vybaviť si voľno v práci a ide sa na dovolenku. Veľmi sa teším a dúfam, že poteším aj nastávajúceho.

Šaty a kroje na redový tanec

20.05.2014

Ako dlho som tu nič nepísala. Medzitým som bola na dovolenke v Grécku v mestečku Thessaloniki. Bolo tam asi 22 stupňov, ale horúco ako v pekle. Ale aspoň som obaja opálení, máme základnú farbu na leto. Videla som tam svadobčanov, nevestu aj ženícha. Oni majú zvláštny vkus, všetko je prezdobené, žiarivé, trblietavé. No ale trápia ma šaty na redový tanec. Neviem sa [...]

Svadobná kytica

17.04.2014

Žiadna svadba sa nezaobíde bez svadobnej kytice pre nevestu. Každá nevesta sa zo svojej živej kytičky veľmi teší. Živé kvety sú ale veľmi citlivé. Moje kvety sú frézie a pivonky. Chcela by som mať kyticu bohatú o tieto jemné kvetinky. Zároveň si ale uvedomujem, že sa s ňou o pár dní budem musieť rozlúčiť, pretože kytica zvädne. Preto som začala rozmýšľať nad [...]

Svadobné oznámenia

10.04.2014

Tak a je čas svadobných oznámení. Na internete som našla mnoho luxusných oznámení, jedno je krajšie ako druhé. Ich cena je skoro rovnaká, od tých 1,20 € do 2,50 € za kus. Pôsobia luxusne, elegantne a kvalitne. Saténová stuha sa mi veľmi páči, určite budem chcieť oznámenie so stuhou, lesklý papiert, 3D písmo. Brošňa alebo malá perlička tiež je pekná, spolu to [...]

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 85419x
Priemerná čítanosť článkov: 8542x

Autor blogu

Kategórie