Založ si blog

Niečo pekné a nežné na svadobnú noc

Hovorí sa, že šaty robia človeka. To platí aj pri zvádzaní. Ako aj ja, tak aj iné ženy si potrpia na kráse svojho tela. Môj nastávajúci potvrdí, že ženské nohy ozdobené čipkovanými samodržkami sú dokonalým nástrojom na zvádzanie. Skvelé je, že si samodržky nemusíme vyzliekať ani pri intímnych chvíľach. Majú výbornú funkciu, opticky nám predĺžia nohy a dodajú im erotický náboj. Hľadala som na internete rôzne samodržky pre dokonalú svadobnú noc. Našla som zopár pekných kúskov. Jedny krajšie ako druhé však?

39234245_720samodrzky

Pri hľadaní sa mi podarilo natrafiť na pletené – háčkované nohavičky. Také sú milé a nežné. Už len mať také nohy a postavu…

nohavicky

Nevesty, hor sa na nákupy samodržiek, aby naši partneri bolí z nás očarení. 🙂

 

Šaty a kroje na redový tanec

20.05.2014

Ako dlho som tu nič nepísala. Medzitým som bola na dovolenke v Grécku v mestečku Thessaloniki. Bolo tam asi 22 stupňov, ale horúco ako v pekle. Ale aspoň som obaja opálení, máme základnú farbu na leto. Videla som tam svadobčanov, nevestu aj ženícha. Oni majú zvláštny vkus, všetko je prezdobené, žiarivé, trblietavé. No ale trápia ma šaty na redový tanec. Neviem sa [...]

Svadobná kytica

17.04.2014

Žiadna svadba sa nezaobíde bez svadobnej kytice pre nevestu. Každá nevesta sa zo svojej živej kytičky veľmi teší. Živé kvety sú ale veľmi citlivé. Moje kvety sú frézie a pivonky. Chcela by som mať kyticu bohatú o tieto jemné kvetinky. Zároveň si ale uvedomujem, že sa s ňou o pár dní budem musieť rozlúčiť, pretože kytica zvädne. Preto som začala rozmýšľať nad [...]

Svadobné oznámenia

10.04.2014

Tak a je čas svadobných oznámení. Na internete som našla mnoho luxusných oznámení, jedno je krajšie ako druhé. Ich cena je skoro rovnaká, od tých 1,20 € do 2,50 € za kus. Pôsobia luxusne, elegantne a kvalitne. Saténová stuha sa mi veľmi páči, určite budem chcieť oznámenie so stuhou, lesklý papiert, 3D písmo. Brošňa alebo malá perlička tiež je pekná, spolu to [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 85488x
Priemerná čítanosť článkov: 8549x

Autor blogu

Kategórie