Založ si blog

Svadobné oznámenia

Tak a je čas svadobných oznámení. Na internete som našla mnoho luxusných oznámení, jedno je krajšie ako druhé. Ich cena je skoro rovnaká, od tých 1,20 € do 2,50 € za kus. Pôsobia luxusne, elegantne a kvalitne.

Saténová stuha sa mi veľmi páči, určite budem chcieť oznámenie so stuhou, lesklý papiert, 3D písmo. Brošňa alebo malá perlička tiež je pekná, spolu to vyzerá naozaj geniálne.

 

1 4 3 2 5 6 7

Šaty a kroje na redový tanec

20.05.2014

Ako dlho som tu nič nepísala. Medzitým som bola na dovolenke v Grécku v mestečku Thessaloniki. Bolo tam asi 22 stupňov, ale horúco ako v pekle. Ale aspoň som obaja opálení, máme základnú farbu na leto. Videla som tam svadobčanov, nevestu aj ženícha. Oni majú zvláštny vkus, všetko je prezdobené, žiarivé, trblietavé. No ale trápia ma šaty na redový tanec. Neviem sa [...]

Svadobná kytica

17.04.2014

Žiadna svadba sa nezaobíde bez svadobnej kytice pre nevestu. Každá nevesta sa zo svojej živej kytičky veľmi teší. Živé kvety sú ale veľmi citlivé. Moje kvety sú frézie a pivonky. Chcela by som mať kyticu bohatú o tieto jemné kvetinky. Zároveň si ale uvedomujem, že sa s ňou o pár dní budem musieť rozlúčiť, pretože kytica zvädne. Preto som začala rozmýšľať nad [...]

Svadobné salóny a skúšanie svadobných šiat

02.04.2014

A je to tu … svadobná horúčka v plnom prúde. Na rade sú svadobné šaty. Bola som vo viacerých svadobných salónoch v Košiciach a mám z nich zmiešané pocity. Najviac ma štve, že vo väčšine salónov majú šaty veľkosti 34-38 … 40 len málo. Niektoré značky majú iné číslovanie, tak som dokonca potrebovala aj 42. To už sa na mňa pozerali ako na slona a [...]

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 85459x
Priemerná čítanosť článkov: 8546x

Autor blogu

Kategórie