Šaty pre dokonalú nevestu

31. marca 2014, petranagyova, Nezaradené

Prišiel čas svadobných šiat. Vybrať si tie pravé bude veľmi  ťažké. Páčia sa mi rôzne modely. Viem, že nechcem šaty ako morská panna, úzky korzet a sukňu rybieho chvosta.  Bola by som v nich veľmi nízka, tlačili by ma k zemi. Ani tancovanie si v nich neviem predstaviť.  Páčia sa mi tieto šaty, ale nie na mojej postave.

strih morská panna

Strih morská panna

Empírový, rovný strih je vhodný skôr pre moletky a tehotné mamičky. Zakryjú nedostatky, nepútajú pozornosť . Vyzerajú ako plesové šaty, takže je to silné nie.

Empírový strih

Empírový strih

 

Princeznovský strih a strih do tvaru A sa mi veľmi páči. Veľká sukňa, šnurovanie. Samozrejme ľahké materiály, žiadny ťažký satén. 

Strih do A

Strih do A

 

Princeznovský strih

Princeznovský strih

No nie sú pekné tie modely? Mne osobne sa veľmi páčia. Uvidím, ako bude na ozajstnom skúšaní šiat. Viem, že existuje milión svadobných šiat a že nemáme rovnaký vkus.

Som zvedavá, ako budem vyzerať v tých svadobných šatách. Bude to nezvyčajné, ale pekné. Teším sa na 1. skúšanie.