Šaty a kroje na redový tanec

20. mája 2014, petranagyova, Nezaradené

Ako dlho som tu nič nepísala. Medzitým som bola na dovolenke v Grécku v mestečku Thessaloniki. Bolo tam asi 22 stupňov, ale horúco ako v pekle. Ale aspoň som obaja opálení, máme základnú farbu na leto. Videla som tam svadobčanov, nevestu aj ženícha. Oni majú zvláštny  vkus, všetko je prezdobené, žiarivé, trblietavé.

No ale trápia ma šaty na redový tanec. Neviem sa rozhodnúť, uvažujem nad krojom, ktorý budem mať až do rána  a že sa už neprezlečiem do ďalších šiat. Sestra vraví, že kroj už nie je moderný, nech sa rozhodnem pre klasické červené šaty. Tak mám teraz dilemu, naozaj neviem. Našla som ale prekrásne kroje aj spoločenské šaty.

 

14-01-02-22-43-98157 IMG_3768 957_menyasszonyi_ruha_kep1nagy polka_dot_dress jedinecne-saty-na-svadbu-oslavu-a-ine-xs-po-xxl-38829513-p